נכס להשקעה: ייעוץ המשכנתאות שעושה את ההבדל

השקעה בנדל"ן הפכה בשנים האחרונות לתחום אטרקטיבי. אך איך נוכל לרכוש נכס להשקעה בדרך הנכונה?

נכס להשקעה הוא אחת הדרכים להבטיח לעצמנו ביטחון כלכלי בעתיד. בין אם מדובר בתוספת להכנסה החודשית, כחלק מהפנסיה העתידית שלנו או בדירה עבור הילדים. אבל כדי שלא נשבור את הראש על תחשיב המשכנתא, כדאי שיהיה לצידנו יועץ משכנתאות מקצועי, שידע לנווט אותנו בבטחה להשקעה הנכונה.

משכנתא להשקעה: איך זה עובד?

מסלול משכנתאות למשקיעים מאפשר גם למשקיעים שאין בידם הון עצמי משמעותי להיכנס לתחום הנדל"ן ולרכוש לעצמם נכס להשקעה שיניב להם תשואות נאות בשנים הקרובות.

רבים אינם מודעים לכך, אך הנהלים לקבלת משכנתא שנייה שונים מאלו של המשכנתא לנכס הראשון. יועץ משכנתא אישי יודע כיצד לקחת בחשבון את התנאים המשתנים בחיים שלנו ולשכלל אותם בחישוב משכנתא שיהיה ריאלי עבורנו. אין צורך להיכנס למשבר כלכלי, כי עם תכנון נכון הנכס החדש שלנו נמצא כבר בהישג יד.

כיום, במרבית המקרים הבנקים יאשרו עבורנו משכנתא בשיעור של כ-50% ממחיר הדירה, כך שאנחנו צריכים לספק או לגייס הון עצמי בגובה הסכום הנותר. אך מה קורה כשאנחנו זקוקים למשכנתא בתנאים גמישים יותר? יועץ משכנתאות מקצועי יודע כיצד לגייס את האשראי הנחוץ, להגיע לתחשיב משכנתא כולל הלוקח בחשבון את ההכנסה והכנסים שלנו, לצד השינויים הצפויים במשק ולבנות לנו תכנית משכנתא שתהיה ריאלית עבורנו. יועץ משכנתא ינהל את המשא ומתן מול הבנקים ויוכל לחסוך לנו עשרות עד מאות אלפי שקלים בתחשיב הכולל.

מישהו לסמוך עליו

כשאנחנו מגיעים לבנק לבקש משכנתא או לבחון את התנאים המוצעים לנו, לרוב נמצא את עצמנו במצב של בלבול עמוק, כמה הון עצמי דרוש לנו? איזו התחייבות אנחנו יכולים לקחת על עצמנו? והאם נכס להשקעה בפרויקט כמו מתחם האלף או פרויקטים אחרים הוא באמת הדרך שלנו למינוף כלכלי? בדיוק מהסיבות הללו מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות שיוכל לפרוס בפנינו את כל האפשרויות, לפשט את נושא התשלומים, ובעיקר לקצר לנו את התהליך מול הבנק ולחסוך לנו הרבה כאבי ראש.

תמהיל משכנתא טומן בחובו גם תשלומי נלווים שלא כולנו לוקחים בחשבון, דוגמת עלות פתיחת תיק המשכנתא, עלויות הריבית ודמי הניהול, עלות חוות דעת של שמאי המאושר על ידי הבנק וכמובן גם עלות שכר הטרחה של עורך הדין. אז כדי לחסוך מעצמנו הוצאות בלתי צפויות, כדאי שיהיה לצידנו יועץ משכנתאות מוסמך שיוכל לתת לנו את מירב הפרטים הנחוצים ולתת לנו מידע על כל האופציות העומדות לפנינו. אם אנחנו מעוניינים ברכישת קרקע להשקעה חשוב לקחת בחשבון את עלויות קבלן הבנייה, היתרי הבנייה וכל מה שכרוך העמדת נכס חדש לשוק. אז אם אתם חושבים על השקעה בתחום הנדל"ן שתספק לכם ביטחון כלכלי, בחרו לכם את איש המקצוע הנכון שילווה אתכם, לאורך כל הדרך.

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם