הלוואות לכל מטרה

לימודים, חופשה, רכישת רכב, הפיכת המינוס לפלוס, מעבר דירה, השקעה, משהו בעסק – וכן הלאה – אלו הן סיבות מצוינות לקבל מימון חיצוני. חלק מאיתנו אולי יחשבו שהלוואה לכל מטרה היא הפתרון המתאים לקבלת סכום כסף רב, בזמן קצר. ובכן, בנושא זה נעסוק בכתבה זאת.

בין אם נתכנן ירח דבש, חופשה מיוחדת, שיפוץ לבית, רכישה של רכב מפנק ושאר אפשרויות – המציאות היא שברצוננו להכניס דבר מה חדש לחיים שלנו, מה שיניב רוח חדשה ונעימה. באם נדמה שהאפשרות הקורצת לנו מכל היא הלוואה לכל מטרה, נדון מעט בתנאים שזה מבקש.

להיסגר על סכום מדויק

ראשית כל, כאשר ניגשים לבדוק איזה סכום יכול להתאפשר בערוץ הספציפי, של כדרך הלוואה לכל מטרה, אפשר וניתן לבדוק מהו סכום ההלוואה המקסימלי שיכול להתאפשר דרך הערוץ הספציפי הזה, כמו גם – מה הוא הסכום המקסימלי, או לפחות – המדויק שאנחנו באמת רוצים ומבקשים?

לבחור החזר מתאים

שנית, נוכל לבדוק מהו מספר התשלומים המקסימלי – שכן כמות ההחזרים על ההלוואה לכל מטרה, למעשה תשפיע על סכום ההחזר החופשי, ואנחנו, ניתן להניח – באמת רוצים להיות מסוגלים לשלם אותו בנוחות והנאה, על כן זה כנראה יהיה מיטיב אם הוא יהיה בטווח שנוח ונעים לנו לשלם, חודש בחודשו – עד לפירעון ההלוואה.

פרמטרים לקבלת ההלוואה

למעשה, הסכום המקסימלי להלוואה, כמו גם מספר התשלומים המקסימלי – נקבע על פי פרמטרים מסוימים, הנובעים מהערכת יכולתו הפיננסית של הלווה. באם מדובר בבנק, אז יש לו היסטוריה ותיעוד עם הלווה – על כן הוא פחות או יותר יודע למה לצפות, על כן הוא מרגיש בטוח יותר. ואם מדובר באשראי חוץ בנקאי – באותה מידה, הוא יכול להיעזר בציון ה-BDI, של הלווה – שזה, למי מאיתנו שטרם הכיר – מציין את היסטוריית האשראי, ולמעשה מעניק דירוג אשראי מסוים, שהוא למעשה תיעוד אלגוריתמי – דהיינו, תוצאה אלגוריתמית, שנבעה מתוך חישוב של אלגוריתם מסוים בסוכנות אשראי.

ציון BDI

איך מתקבל ציון ה-BDI?

  1. הלקוח/ הלווה הפוטנציאלי, מעניק את אישורו עבור הגוף הפיננסי שמבקש ממנו את ההלוואה לכל מטרה
  2. הגוף הפיננסי שולח בקשה לסוכנות האשראי (יש מספר כאלו בישראל)
  3. סוכנות האשראי מתחברת למאגר הנתונים של בנק ישראל "ושואבת" ממנו את הנתונים הרלוונטיים, תחת תנאי ההסכם
  4. הסוכנות משקללת את הנתונים לתוך האלגוריתם האישי שלה
  5. ומפיקה בהתאם דוח, ולו דירוג אשראי, שיכול לנוע מ-0 עד 1,000. כאשר 1,000 הוא דירוג מושלם, ומדובר בפעילות פיננסית מושלמת, ועל כן יש לנו "רזומה" נהדר להציג לגוף הפיננסי ממנו נקבל הלוואה.

כאשר התוצאה הסופית, היא שבין אם מדובר בבנק, או בסוכנות אשראי – אנחנו מקבלים למעשה את האפשרות לקבל הלוואה לכל מטרה, או שלא – ואם אנחנו אכן מקבלים הצעה, אז זה יהיה בהתבסס על מה שהבנק, או הגוף הפיננסי המממן, במקרה זה – מוכן ומבקש להציע לנו.

ככל שציון ה-BDI יהיה גבוה יותר, כך תיתכן האפשרות לקבל תנאים מפנקים יותר, בעת קבלת ההצעה להלוואה לכל מטרה.

משא ומתן עם הבנקים וחברות מתן האשראי החוץ-בנקאי

באופן כללי, ניתן לנהל משא ומתן עם הגופים הפיננסיים, יהיו אלו בנקים או חברות של אשראי-חוץ בנקאי. מה שעוזר לבצע את המו"מ בצורה טובה יותר, זה קודם כל המינוף המתאים, שהוא יכול להיות ציון BDI מעולה, ויכול להיות גם ביטחון ואמונה עצמית, ואולי גם קשרים בעולם הפיננסים, כמו גם ידע מסוים בתחום.

במידה ורוצים, ניתן להיוועץ עימנו, ולקבל את עזרתנו – כדי לבדוק את האפשרויות של קבלת הלוואה לכל מטרה, כמו גם להסתייע בנו בעת המו"מ עם הבנק או עם חברת האשראי, כדי להשפיע על תנאי ההלוואה, כמידת יכולתנו לעזור.

דירוג:

/ 5.

שיתוף:
לקבלת ייעוץ פיננסי
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם