ייעוץ פיננסי אישי

בעבר היה נהוג לחשוב שרק בעלי עסקים זקוקים לייעוץ פיננסי, אך כיום לא רק בעלי עסקים לוקחים החלטות חשובות בתחומים הפיננסים. ניהול משק בית, משפחה, חשיבה לטווח הארוך על הכספים הנכנסים ויוצאים מהחשבון, זו פעולה שהפכה ללא פשוטה כלל בשנים האחרונות. על כן חברות שונות ובראשן חברת ארביטראז' מציעות ללקוחות פרטיים ייעוץ פיננסי אישי.

מהו ייעוץ פיננסי אישי?

ייעוץ פיננסי אישי נעשה על ידי מקצוענים בתחום אשר יעזרו לכם להתנהל בצורה נכונה יותר בפן הכלכלי ובכך להגדיל את הנטו האישי שלכם. אם זו הקבצה החודשית שאתם מקבלים, הנכסים שלכם או המשכורת. 

איך עובד ייעוץ פיננסי אישי?

היועץ הפיננסי מבצע בדיקה בחשבונכם, מקורות הפרנסה, החסכונות, הקצבאות. אילו הוצאות יש לכם מדי חודש וכמה אתם מרוויחים. הוא בודק את מצב קרן הפנסיה, את ההלוואות וכל הדומה. אחרי שנפרס בפניו המצב, הוא בונה יחד אתכם תוכנית עבודה שעתידה לשפר ולמנף את המצב הכלכלי שלכם.

ייעוץ פיננסי אישי

מתי מומלץ להשתמש בייעוץ פיננסי אישי? 

משפחה בהפסדים

לצערנו היום יש משפחות רבות הנמצאות במינוס, הן נאלצות לקחת עוד ועוד הלוואות ומגיעים לשלב שבו יש צורך בעזרה חיצונית. 

בעת הפרישה לפנסיה

רגע מפתח מבחינה כלכלית. עזיבה של מקום העבודה ותחילת קבלת קצבאות. חשוב לוודא את התהליך ואת ההתנהלות התקינה של קבלת הקצבאות. קבלת סיוע של תכנון פרישה ולמעשה תכנון נכון של החיים הכלכליים קריטי ונחוץ בשלב הפרישה ועדיף לקבל תמיכה כלכלית ממקצוען בתחום.

קבלת סכום כסף גדול

לפעמים גם זה קורה, הצורה בה תתנהלו עם הכסף תביא בסופו של דבר להגדלת או צימוק ההון. 

התנהלות יומיומית נכונה ושמירה על הכסף הקיים

החיים הכלכליים אינם יציבים, כל הזמן יש תנועה בשוק ההון, בריביות של הבנקים, בתחומי ההשקעות וכדומה. תכנון פיננסי חכם דורש מקצוען שיצליח לספק ייעוץ אישי ויעבור על ההשקעות וסכומי הכסף שלכם כדי לוודא שאכן אתם לוקחים את הבחירות הנכונות.

כאשר מדובר בכסף שלכם, לא שווה להסתכן

נכון, תמיד אפשר לחקור בעצמנו ולהתנהל עצמאית בפן הכלכלי בלי לקבל ייעוץ אישי. אך אין הדבר שווה את ההשקעה, הסיכון והטרחה. בחרו חברת ייעוץ פיננסי אישי מקצועית ונגישה שתדע למנף את מצבכם הכלכלי ותעזור בצורה היעילה והאדיבה ביותר.

אנו ממליצים על צוות המומחים של ארביטראז' לייעוץ פיננסי אישי. החברה בעלת הניסיון בתחום ובעלת צוות יועצים פיננסים מהמקצוענים בתחום. לקוחותיהם מספרים על שירות אדיב, מקצועי ויעיל וכמובן – על התוצאות ותפיחת הסכומים הקיימים.

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם