ניכיון צ'קים – פתרון כלכלי לתזרים מהיר לעסק

ניכון צ'קים הפך בשנים האחרונות לאחת מהדרכים המהירות ביותר לשפר את תזרים המזומנים של עסקים מכל התחומים. למעשה, העובדה שמדובר בהליך חוקי, גרמה לכך שאנשים רבים שוקלים לבצע זאת ולכן חשוב להכיר את ההיבטים הכלכליים ולתת את הדעת על עניין הכדאיות לפני שכנסים למהלך שכזה. זקוקים לשיפור בתזרים המזומנים? זו הכתבה בשבילכם.

מהי פעולת ניכיון הצ'קים וכיצד היא יכולה לשפר את תזרים המזומנים?

ניכיון צ'קים מהווה פעולה שבה אתם מוסרים את הצ'קים הדחויים לחברה מסוימת והיא מעניקה לכם את הכסף שלכם לפני מועד פירעון הצ'ק. פעולה זו מאפשרת לכם לשפר באופן מהיר את תזרים המזומנים ולהכניס כסף נזיל לתוך העסק שלכם. יחד עם זאת, למרות שלא מדובר על פעולה אשר מתבצעת על ידי הבנקים – גם כאן אתם תשלמו עמלה.

לתזרים כלכלי משופר ומהיר – יש מחיר

כדאי שנשים את הדברים השולחן, חשוב לזכור שאף חברה של ניכיון צ'קים לא תעשה את התהליך ללא עלות. במילים אחרות: מכיוון שאתם מקבלים את הכסף מוקדם יותר והחברה אשר לוקחת את הכסף תקבל אותו מאוחר יותר – אתם תיאלצו לשלם עמלה. נכון שהעמלה שונה מחברה לחברה אבל אין ספק שאם אתם יכולים לחיות עם התזרים הכלכלי הנוכחי אין לכם סיבה להשתמש בשירות זה.

כיצד הבוסט הכלכלי יוכל לעזור לעסק שלכם?

העלאה של תזרים המזומנים תאפשר לכם לעמוד בהתחייבויות הכלכליות שלכם ולמנוע הגעה למצב של חדלות פירעון. יתרה מכך, במידה ואתם זקוקים לרכוש סחורה חדשה בעבור העסק שלכם ואתם צריכים סכום כספי אשר יעזור לכם במשימה – הרי שזוהי דרך של ממש. אבל לא מדובר בפתרון קסמים אלא בסוג של הלוואה שמגיעה עם סוג של ריבית שאותה משלמים כבר מיום הראשון.

אילו אופציות אחרות יש להעלאת תזרים המזומנים?

לא במקרה המילה הלוואה הוזכרה בסעיפים הקודמים וחשוב לזכור שתמיד יש לכם את האפשרות ללכת לבנק שלכם ולבקש הלוואה. במידה והבנק לא ייתן לכם, תמיד תוכלו לפדות את תיק המניות שלכם או לשבור את תוכנית הפרישה. בכל מקרה, העלייה בתזרים המזומנים תהיה מיידית אך תלווה בהפסד כלכלי. לכן, נהוג לעשות זאת רק במקרי קיצון ולא כדרך התמודדות עם אתגרים כלכליים עסקיים.

שורה תחתונה: ניכיון צ'קים אכן מהווה דרך לשיפור מיידי בתזרים המזומנים. יחד עם זאת, זוהי אינה פעולה שאין לה הפסד כלכלי או חלופות עסקיות ולכן כדאי לבצע אותה לאחר מחשבה וייעוץ עסקי.

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם