הלוואה חוץ בנקאית: שאלות ותשובות

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתן לקבל אותה במידה ויש סירוב להלוואה מהבנק בו מתנהל החשבון. האם היא משתלמת? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולקרוא את כל המידע הנחוץ לכם בנושא. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שאלה מס' 1: מה זאת הלוואה חוץ בנקאית?

מדובר על הלוואה שמקבלים מגורם חוץ בנקאי כמו, חברות אשראי, חברות המתמחות במתן הלוואות, חברות ביטוח וכו'. מרבית האנשים פונים לשירות הלוואה חוץ בנקאית כאשר הם מקבלים סירוב מהבנק. אחת הסיבות הנפוצות לסירוב מתן ההלוואה קשורה למצב פיננסי שלילי. הבנק לא רוצה לקחת סיכונים ועל כן מסרב לתת את ההלוואה.  יש לא מעט הבדלים בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית. הדבר בא לידי ביטוי בתקופת הפירעון, אחוז הריבית, גובה ההחזר החודשי וכו'.

שאלה מס' 2: איך מוצאים גוף שיספק הלוואה חוץ בנקאית?

מתחילים בבדיקה יסודית לגבי הגוף שממנו מעוניינים לקחת את ההלוואה. מומלץ לקרוא על החברה, לבדוק האם יש לה דירוג גבוה, האם יש ממליצים, האם היא עומדת ברגולציה של החוק החדש והאם יש לה אתר אינטרנט, דף פייסבוק פעיל, סניפים בארץ וכו'. לאחר מכן, מומלץ לבצע השוואה בין חברות שונות שמצאתם ולהבין מהם תנאי ההלוואה המוצעים. טיפ מאיתנו: אל תוותרו על השוואה. היא יכולה לחסוך לכם כאב ראש וגם המון כסף. רק באמצעות השוואה, תוכלו להבין האם אכן קיבלתם תנאים טובים.

שאלה מס' 3: האם ניתן לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

התשובה היא חד משמעית – כן וזה גם מומלץ מאוד. מדובר על הלוואות שניתנות עד 70 אחוז מהיקף החיסכון שלכם. כמו כן, אתם תשלמו ריבית נמוכה יחסית ותוכלו לפרוס את ההלוואה לעד 7 שנים.

שאלה מס' 4: האם מומלץ לקחת הלוואות מחברות כרטיסי האשראי?

קחו בחשבון שמדובר על הלוואות בסכום של עד 60,000 שקלים. אם מדובר על הלוואות לצורך רכישות גדולות יותר, כמו הלוואות עבור קניית רכבים, אז יכול להיות שסכום ההלוואה ישתנה ויהיה גבוה יותר. היתרון הוא שמדובר על הלוואה מהירה ותוך כמה שעות אתם תקבלו את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלכם. אם מדובר על הלוואה בגובה של 60,000 שקלים, אז תוכלו לפרוס אותה ל-60 חודשים והריבית יכולה להיות עד 18 אחוז מסכום ההלוואה. אם מדובר על הלוואה לצורך רכישת רכש, אז הריבית תהיה הרבה יותר נמוכה (עד 10 אחוז).

שאלה מס' 5: הלוואות חברתיות – האם כדאיות?

יש לא מעט אתרי אינטרנט שמציעים הלוואות חברתיות. מדובר על מלווים שהם אנשים פרטיים. הריבית היא יחסית משתלמת ונעה מ-7 עד 9 אחוז. מדובר על הלוואות של עשרות אלפי שקלים. אפשר לפרוס אותן לתקופה של שנים בודדות. ההחזר הוא חודשי.

שאלה מס' 6: מה לגבי הלוואות ממקום העבודה?

זאת אופציה שמומלץ לבדוק לעומק. אם אתם עובדים במקום פרטי או במגזר הציבורי, דעו שיש חברות שמתמחות במתן הלוואות לגופים האלה. מדובר על הלוואות שניתנות בתנאים מעולים.

שאלה מס' 7: מה עוד חשוב לדעת לגבי הלוואה חוץ בנקאית?

כאשר אתם חותמים על החוזה, בדקו שמדובר על חוזה תקין הכולל את שיעורי הריבית שתשלמו, את תאריך התחלת העסקה וכמובן גם את תאריך סיומה, את גובה ההחזר ותנאיו, שמות המלווים והלווים וכמובן חתימה ותקנון החברה.

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם